Netstat open connecties ????

Pagina: 1
Acties:
  • 308 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

  • Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-07-2022
Dit geeft netstat weer terwijl er alleen een internet connectie open staat en geen internet benodigde programma's open staan



Active Connections

Proto Local Address Foreign Address State
TCP charleybrown:epmap charleybrown:0 LISTENING
TCP charleybrown:microsoft-ds charleybrown:0 LISTENING
TCP charleybrown:1025 charleybrown:0 LISTENING
TCP charleybrown:1027 charleybrown:0 LISTENING
TCP charleybrown:5000 charleybrown:0 LISTENING
TCP charleybrown:netbios-ssn charleybrown:0 LISTENING
UDP charleybrown:epmap *:*
UDP charleybrown:microsoft-ds *:*
UDP charleybrown:isakmp *:*
UDP charleybrown:1028 *:*
UDP charleybrown:1035 *:*
UDP charleybrown:1228 *:*
UDP charleybrown:ntp *:*
UDP charleybrown:1900 *:*
UDP charleybrown:ntp *:*
UDP charleybrown:netbios-ns *:*
UDP charleybrown:netbios-dgm *:*
UDP charleybrown:1900 *:*

Lijkt dit niet op achterdeurtjes van windows naar Microsoft toe of zo iets ???

Wat kan ik doen om te kijken wat er voor data verstuurd wordt ???

Want als ik mijn internet connectie open laat staan dan wordt er toch een hoop data verstuurd ruim 1 MB.
En dat lijkt mij niet normaal :(
Dus dan staat er alleen een ADSL verbinding open.

  • PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op woensdag 05 september 2001 23:36 schreef Padje het volgende:
Dit geeft netstat weer terwijl er alleen een internet connectie open staat en geen internet benodigde programma's open staan


Lijkt dit niet op achterdeurtjes van windows naar Microsoft toe of zo iets ???

Wat kan ik doen om te kijken wat er voor data verstuurd wordt ???

Want als ik mijn internet connectie open laat staan dan wordt er toch een hoop data verstuurd ruim 1 MB.
En dat lijkt mij niet normaal :(
Dus dan staat er alleen een ADSL verbinding open.
Correct me if i'am wrong. Maar dit
code:
1
  TCP    predator-ii:1242    msgr-ns30.msgr.hotmail.com:1863  ESTABLISHE

betekend dat er een verbinding is. Dat van jouw is een aantal poorten die open staan voor reqeust/antwoorden.

  • Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-07-2022
Waar wordt die verbinding dan gemaakt ???
Want er staat niks open...
Geen internet exploder ICQ en zo...
Heb geen software nog geinstalleerd dan alleen drivers en geen EXEtje geopend als heb ik al gescand met de laatste virusdefinities....


Tevens heb ik via netstat diverse i.p's verkregen deze heb ik via neotrace getracked en gaan naar San Jose toe in de V.S. via AOL ???? wordt steeds vreemder maar ik kom er vast nog wel achter wat het is... ?
Tevens ook een keer via een I.P. adres richting noorwegen en dan naar Tjechie'en zonder tussen stopt. :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

  • Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-07-2022
Ben er dus achter wat het was,
Net een virusscanner geinstalleerd en het bleek het Backorifice ADMIN tool te zijn....

Maar het was een schone Windows install maar blijk baar vond iemand dit een goed manier om een ADMIN tool er maar gelijk bij te zetten... >:)


Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

    Relevantere advertenties

    Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

    Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

    Ingesloten content van derden

    Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

    janee